Atilla İlhan - Yağmur Kaçağı - Kendi Sesinden - Sesli Şiir Dinle


Atilla İlhan - Yağmur Kaçağı
Kendi Sesinden
Sesli Şiir Dinle


YAĞMUR KAÇAĞI

Elimden tut yoksa düşeceğim
yoksa bir bir yıldızlar düşecek
eğer şairsem beni tanırsan
yağmurdan korktuğumu bilirsen
gözlerim aklına gelirse
elimden tut yoksa düşeceğim
yağmur beni  götürecek yoksa beni


Geceleri bir çarpıntı duyarsan
telâş telâş yağmurdan kaçıyorum
Sarayburnu'ndan geçiyorum
akşamsa  eylül'se ıslanmışsam
beni görsen belki anlayamazsın
içlenir gizli gizli ağlarsın
eğer ben yalnızsam yanılmışsam
elimden tut yoksa düşeceğim
yağmur beni götürecek yoksa beni


Attila İLHAN


Sesli Şiir Vakti




Bu Şiiri Paylaş :
 

+ yorum + 2 yorum

Adsız
30 Kasım 2016 00:53

blgn yağmurlu birgündü uşağa arkadaşımınoğlunun düğününe gittim uşakta istasyonda indim biryağmur yağdıki ıslandım istasyonda bekleme salonuna gittim sesimde kısıktıkonuşamıyodum cep telf çaldıçağrı geldi amasesim kısık olduğundan cevap verememiştim sesim çıkmıyodu çünkü istasyondan çarşıya doğruyürüdüm hep ıslandım eskiden karadeniz pastanesinde vakit geçiriyoduk lisedeyken gittim bihayli oturdumçay içtim annem düğün sahibi lise arkadaşımı aramış karşılayın diye oysa ben süprüz yapıcaktımhatice aradı beni sennerde kaldın annen uşağa geldiğini söledi dedi evt dedim sesim çok kısık çıkıyodu nerdesin dedi karadeniz pastanesindeyim dedim eşim yılmazı seni ordan alması için gönderiyom cancazım dedi ve yılmaz beni ordan aldı hüzünlendim nedense yağmur kaçağı hissettimkendimi ben sesbebinedir sizce oysa yağmurda ıslanıp eski anılarımı tazelemekti niyetim yağmur kaçağımıydık ikimizde sizce

3 Aralık 2017 19:07

fon müziği nedir acil

Yorum Gönder

 
Sesli Şiir Vakti Hizmet Şartları | Gizlilik Politikası | Telif Hakkları
Copyright © 2012. Şiir Vakti - All Rights Reserved
Geliştiren CihanWebMaster
Proudly powered by Blogger