Cemal Safi - Yar Olamadın - Bedirhan Gökçe'nin Sesinden - Sesli Şiir Dinle


Cemal Safi - Yar Olmadın
Bedirhan Gökçe'nin Sesinden
Sesli Şiir Dinle




Yar Olamadın


Güldüğün her yerden gül biter sanma 
Sen beni ilk defa yaralamadın 
Ben sana kul köle olurdum amma 
Sen bana bir günlük yar olamadın 

Bu kadar yüklenmek var mı susana 
Yerimde olupta çıldırmasana 
Ben gönül köşkümü açtmda sana 
Sen sokak kapını aralamadın 

Hançerle mavzerle yıkılmazdım da 
Süründüm aklımı senle bozdum da 
Ben sana yüzlerce roman yazdım da 
Sen bana bir satır karalamadın 

On binde bir kula nasip olsam da 
Kadrimi bilmedin nimet olsam da 
Ben senın bağına rahmet olsam da 
Sen benim dağıma kar olamadın 

Kalplere şifalar sunan meyvaydım 
Her keyfe kedere derde devaydım 
Ben senin bahtına gülen ayvaydım 
Sen bana ağlayan nar olamadın 

Yıllara mal oldu gözümden düşmen 
Ey şimdi aynayla kavgalı düşman 
Her zaman mahçupsan her zaman pişman 
Sen kendi kendine yar olamadın

Cemal Safi

Sesli Şiir Vakti


Bu Şiiri Paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Sesli Şiir Vakti Hizmet Şartları | Gizlilik Politikası | Telif Hakkları
Copyright © 2012. Şiir Vakti - All Rights Reserved
Geliştiren CihanWebMaster
Proudly powered by Blogger