İbrahim Sadri - Yağmur Sonrası - Sesli Şiir Dinle


Yağmur Sonrası İbrahim Sadri
Sesli Şiir Dinle:


Yağmur Sonrası


Yağmur sonrası karanlıkta bir şehir İçinde ben. Şarkılar çalıyor taksilerin teyibinden Giderken sen... Tüyleri ıslak kuşlar su içiyorlar çeşmelerden Kimsenin umrunda değiliz, Ne aşk Ne ben. Bir şey olmamış,bir yerinden vurulmamış gibidir şehir. Her gidiş niye birbirine benzer. Arabaların camlarını siler tinerci çocuklar Bir sigara parasına ömrümü anlatırım Belki onlar dinler Çekip gidişin hangi şarkıya benzer Bulup çıkarırız karanlıkta bir şehrin içinden Çocuklarla beraber Neden kimsenin umrunda değiliz Neden Ne aşk Ne ben Islık çalmayı bilseydim Birazda kahretmeyi Hayır aç değilim diyebilmeyi Canım istemiyorlarla çekip gitmeyi Denizi seyretmeyi kıyıdan Martılardan dilek tutmayı becerebilseydim Belki kolay olurdu sensizlik Belki benide alırdı koynuna hasretin derin boşluğu. Yapabilseydim,kapıyı ardından ben kapayabilseydim Camlara vurabilseydim öfkesini sensizliğin Kırıp dökebilseydim senin gibi Birde ayrılığı sevseydim olurdu sanki. Şu senin gidişin biraz üzmeliydi yağmur sonrası bu şehri Elimi tutmalıydı beyoğlu Koluma girmeliydi üsküdar Geçer demeliydi bakinin kahvesi Sinema afişleri gönlümü almalıydı Göz kırpmalıydı fatihin ana caddesi En azından kadıköy biraz ağlamalıydı Olur demeliydi galata Samatya yanımda yürümeliydi tren raylarıyla Saçlarımı okşamalıydı kasımpaşa Aşk böyledir demeliydi bakırköy mesela Yüzüme rüzgarını sürmeliydi eyüp sultan Eminönü oturmaya gelmeliydi bütün kuşlarıyla Tophane demli bir çay söylemeliydi en kırılgan anımda. Yağmur sonrası bu şehri kolkola geçmeliydim bütün arkadaşlarla Bir şiir yazabilmek için kocaman yalnızlığa Bunun için isterdim bu şehri yanımda Yağmur sonrası karanlıkta bir şehir İçinde ben Şarkılar çalıyor taksilerin teyibinden Giderken sen...
İbrahim Sadri
- Sesli Şiir Vakti -
Bu Şiiri Paylaş :
 

+ yorum + 4 yorum

16 Temmuz 2012 05:09

Çok gzl bir şiir bide ibrahim sadriden gülceyi yayınlarmısınız.

Adsız
22 Ağustos 2012 16:02

S.a. ELinize Sağlık

Adsız
28 Ekim 2012 15:25

Çok güzel Bir Şiir

Adsız
24 Kasım 2012 11:50

çok sevdiğim şiirlerden biri elinize sağlık

Yorum Gönder

 
Sesli Şiir Vakti Hizmet Şartları | Gizlilik Politikası | Telif Hakkları
Copyright © 2012. Şiir Vakti - All Rights Reserved
Geliştiren CihanWebMaster
Proudly powered by Blogger