Ağır Hasta - Fazıl Hüsnü Dağlarca - Kendi Sesinden - Sesli Şiir

Ağır Hasta KEndi Sesinden

Fazıl Hüsnü Dağlarca - Ağır Hasta
Kendi Sesinden
Sesli Şiir Dinle



Ağır Hasta - Fazıl Hüsnü Dağlarca... 

 Üfleme bana anneciğim korkuyorum
 Dua edip edip, geceleri.
 Hastayım ama ne kadar güzel 
 Gidiyor yüzer gibi, vücudumun bir yeri.

 Niçin böyle örtmüşler üstümü 
 Çok muntazam ki bana hüzün verir. 
 Ağarırken uzak rüzgârlar içinde 
 Oyuncaklar gibi şehir.
 Gözlerim örtük fakat yüzümle görüyorum 
 Ağlıyorsun, nur gibi. 
 Beraber duyuyoruz yavaş ve tenha
 Duvardaki resimlerle, nasibi. 
 Anneciğim, büyüyorum ben şimdi, 
 Büyüyor göllerde kamış.
 Fakat değnekten atım nerde 
 Kardeşim su versin ona, susamış. 

 Fazıl Hüsnü Dağlarca


Sesli Şiir Vakti

Bu Şiiri Paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Sesli Şiir Vakti Hizmet Şartları | Gizlilik Politikası | Telif Hakkları
Copyright © 2012. Şiir Vakti - All Rights Reserved
Geliştiren CihanWebMaster
Proudly powered by Blogger