Yılmaz Erdoğan - Yağmur - Sesli Şiir Dinle




Yağmur - Yılmaz Erdoğan
Kendi Sesinden
Sesli Şiir Dinle




Yağmur

Yerle yeksan, ıslak saçlı, kem gözlü, 
Kavim göçlerinden bu yana ağlayan 
Ve durmadan 
Cep kanyağı yakıcılığında ezgiler 
Çalan, çaldıran, yakalatan 
Adı bende gizli bir kadındı İstanbul 

Şehre bir yağmur yağdı 
Ben ağladım 

Sevilirken ayrılmak mı kaldı Bizanstan 
Yalan dolan yoktu gözlerde sadece ses 
Verilen sözler birdi edilen yeminler sıfır 
Eşyalar alındı fotoğraflar söküldü 
yerlerinden 
Bir aşkın izlerini yok edecek yeni bir aşk 
sipariş edildi yeniden 

Bir şehre yağmur yağdı 
Ben ağladım 

Kim daha çok yalan söndürdü çay 
bardaklarında 
Hangisi talandı demli öpücüklerin 
Ve buğularda yitirilen kimin adıydı 
Bir aşktan diğerine kaç saate gidiliyordu 
Soyulur muydu kabuğu hayatın 
Yoksa bütün vitamini kabuğunda mıydı? 

Yağmur şehre bir yağdı 
Ben ağladım 

Ben ençok seni götürdüm giderken 
Aklımın nakliyesiydi asıl yoran taşıyıcıları 
Yardan düşmüştüm yaralarım yardan armağandı 
Ben sevmeyi beceremedim belki de sevilmeyi 
Benim sevmeye engel evcil acılarım vardı 

Ben yağmur ağladım bir şehre yağdı 
Ben şehre ağladım bir yağmur yağdı 
Ben bir ağladım şehre yağmur yağdı 

Ben... 
Yağmur... 
Ağladım...

Yılmaz Erdoğan
Bu Şiiri Paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Sesli Şiir Vakti Hizmet Şartları | Gizlilik Politikası | Telif Hakkları
Copyright © 2012. Şiir Vakti - All Rights Reserved
Geliştiren CihanWebMaster
Proudly powered by Blogger