Orhan Veli Kanık - Beni Güzel Hatırla - Ceyhun Yılmaz'ın Sesinden Sesli Şiir Dinle


Orhan Veli Kanık - Beni Güzel Hatırla
Ceyhun Yılmaz'ın Sesinden
Sesli Şiir Dinle



BENİ GÜZEL HATIRLA

Beni güzel hatırla 
Bunlar son satırlar 
Farzet ki bir rüyaydım esip geçtim hayatından 
Yada bir yağmur sel oldum sokağında 
Sonra toprak çekti suyu kaybolup gittim 
Beklide bir rüyaydım 
Senin için.. 
Uyandın ve ben bittim 
Beni güzel hatırla 
Çünkü sevdim seni ben her şeyini 
Sana sırdaş oldum dost oldum koynumda ağladın 
Yüzüne vurmadım hiçbir eksikliğini 
Beni üzdün kınamadım 
Alışıktım vefasızlığa el oldun aldırmadım 
Beni güzel hatırla 
Sayfalarca mektup bıraktım sana 
Şiirler yazdım her gece 
Çoğunu okutmadım 
Sakladım günahını sevabını içimde 
Sessizce gittim senden öncekiler gibi sende anlamadın 
Beni güzel hatırla 
Sana unutulmaz geceler bıraktım 
Sana en yorgun sabahlar 
Gülüşümü gözlerimi sonra sesimi bıraktım 
En güzel şiirleri okudum gözlerine baka baka 
Söylenmemiş merhabalar sakladım her köşeye 
Vedalar bıraktım duraklarda 
Ne arasan bir sevdanın içinde 
Fazlasıyla bıraktım ardımda 
Beni güzel hatırla 
Dizlerimde uyuduğunu düşün 
Saçını okşadığımı üşüyen ellerini ısıttığımı 
Mutlu olduğun anları getir gözünün önüne 
Anlından öptüğüm dakikaları 
Birazdan kapını çalan kişi olabileceğini düşün 
Şaşırtmayı severim biliyorsun 
Bu da sana son sürprizim olsun 
Şimdi seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum 
Beni güzel hatırla 
gidiyorumm … 

Orhan Veli Kanık


Sesli Şiir Vakti



Bu Şiiri Paylaş :
 

+ yorum + 1 yorum

14 Aralık 2018 01:06

şiir orhan velinin değil

Yorum Gönder

 
Sesli Şiir Vakti Hizmet Şartları | Gizlilik Politikası | Telif Hakkları
Copyright © 2012. Şiir Vakti - All Rights Reserved
Geliştiren CihanWebMaster
Proudly powered by Blogger