Selçuk Bekar - Gözlerin - Öğretmen Mektupları - Serdar Tuncer'in Sesinden



Selçuk Bekar - Gözlerinde
Öğretmen Mektupları
Serdar Tuncer'in Sesinden
Sesli Şiir Dinle






GÖZLERİNDE

Yüreğim cehennem, gözlerim suspus
Aşk böyle bir şey mi, bilemiyorum.
Ben denen kafeste, kim, niye mahpus
Neden gözlerinle gülemiyorum?

Kendimi örüyor solum, sağıma
Mühür vuruyorlar gönül bağıma
Âsuman ağlıyor yalnızlığıma
Senden başka bir şey dilemiyorum.

Kalmadı kırmızım, yeşilim, sarım,
Bir yanıma düşman şimdi bir yarım
Ne elim var benim, ne parmaklarım;
Uzanıp yaşımı silemiyorum.

Gökyüzünde hicret, dallar secdede,
Sırılsıklamım ben bir bilmecede;
Aşka koşuyorsa her şey sence de,
Neden çıkıp sana gelemiyorum?

Hasret bırakmıyor taş üstünde taş,
Bitmiyor bu sessiz, bu sensiz savaş,
Her gün vuruluyor, ben, yavaş yavaş,
Neden gözlerinde ölemiyorum...

Selçuk Bekar

Sesli Şiir Vakti
Bu Şiiri Paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Sesli Şiir Vakti Hizmet Şartları | Gizlilik Politikası | Telif Hakkları
Copyright © 2012. Şiir Vakti - All Rights Reserved
Geliştiren CihanWebMaster
Proudly powered by Blogger