Ömer Lütfi Mete - Şehidin Destanı - Sönmez Atasoy'un Sesinden Sesli Şiir Dinle


Ömer Lütfi Mete - Şehidin Destanı
Sönmez Atasoy'un Sesinden
Sesli Şiir Dinle


Şiirin Sözleri:

Şehidin Destanı

Fişekler patlıyor güneş tutuk hilal berrak 
Dağ taş can evinden tekbir tekbir çağlayarak 
Sultanım seni uğurlar bu ebedi bayrak 
Sen ki kevseri namluyla içtin ırmak ırmak 
Sen bir köprü, düştün de geçit verdi uçurum 
Al kanlar içinde boyuna kurban olduğum 
Şehidim, ruhum, melekler katında alptuğum 

Albeni, albeni nur yüzün gök alnın boyadı al beni 
Cennet tanıdığım bağrındaki albeni 
Öcün sorayımda şehidim al beni 
Uçtu bulut yeleli yiğidim gökten emin 
Kanından tapusuyla ocağımdır bu zemin 
Yemin dövüşte secdeye kırılan kalemin 
Silahın bayrağın kuranın üstüne yemin 
Cephanem hatıramdır gece gün yudum yudum 
Sen gayret pınarım suyuna kurban olduğum 
Şehidim, ruhum, melekler katında alptuğum 

Yüreğim kor yüreğim pir yandı bir daha sönmez kor yüreğim 
Kim demiş haini canda kor yüreğim 
Yedi kat yerin dibine kor yüreğim 
Gördüğüm tabut mu köy ufkunda seher vakti 
Tabut değil yıldız yıldız mahyam yola çıktı 
Dağ dağ omuzlarda geliyor ecelin tahtı 
Semalar kıskanır ey makber sendeki bahtı 
Sabrımda vurulan iç içe bin kere mazlum 
Varını vakfetmiş huyuna kurban olduğum 
Şehidim, ruhum, melekler katında alptuğum 

Özümün özü bu girdapta kanayan 
Sen asıl yar için akmayan kana yan 
O yar özü kim bakar bu kana yan 
Özüm özüm kanayan 
Müjde ey toprak tuğbadır bu fidan bu civan 
Şehidim ölümsüz fani gönüllerde divan 
On binler yüz binler göz göz, saf saf hakka revan 
Diyet alacağız billah top yekün bir cihan 
Ölmedin sen bir oluştur bu bir şanlı doğum 
Kütüğü göklerde soyuna kurban olduğum 
Şehidim, ruhum, melekler katında alptuğum 

İşte namazındayım, işte veda bayramı 
Sundular bu mercan sükutta sonsuz meramı 
Gayrı rahatta buldum canıma ilk haramı 
Yalnız senin rütbene hasret sarar yaramı 
Kalmayacak gümüş hilal okçusundan mahrum 
Irz diye devraldık yayına kurban olduğum 
Şehidim, ruhum, melekler katında alptuğum

Ömer Lütfi Mete





Bu Şiiri Paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Sesli Şiir Vakti Hizmet Şartları | Gizlilik Politikası | Telif Hakkları
Copyright © 2012. Şiir Vakti - All Rights Reserved
Geliştiren CihanWebMaster
Proudly powered by Blogger